• 28-10-2022, 20:58:37
    #1
    Arkadaşlar bir tanıdığım yurt dışından iphone alsa burda kendi pasaportuma kayıt ettirip kullanabiliyor muyum?
  • 28-10-2022, 21:00:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet
  • 28-10-2022, 21:05:01
    #3
    ben öyle yaptım
  • 28-10-2022, 21:11:54
    #4
    Yurtdışına giriş çıkış yaptınız mı?
  • 29-10-2022, 01:44:45
    #5
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışına giriş çıkış yaptınız mı?
    Toplam maliyeti ne oldu ?
  • 01-11-2022, 21:27:32
    #6
    Thekrcx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet
    Kendi adına fatura falan istemiyorlar mı hocam
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben öyle yaptım

    Hiç bir sorun olmuyor mu hocam detaylı konuşabilir miyiz acaba
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışına giriş çıkış yaptınız mı?
    Yurt dışına giriş çıkış yapmadım
  • 01-11-2022, 23:27:33
    #7
    Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi adına fatura falan istemiyorlar mı hocam

    Hiç bir sorun olmuyor mu hocam detaylı konuşabilir miyiz acaba

    Yurt dışına giriş çıkış yapmadım
    yurtdışına çıkış yaptıktan sonra kayıt yapabilirsiniz