Emcey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi adına fatura falan istemiyorlar mı hocam

Hiç bir sorun olmuyor mu hocam detaylı konuşabilir miyiz acaba

Yurt dışına giriş çıkış yapmadım
yurtdışına çıkış yaptıktan sonra kayıt yapabilirsiniz