Selamlar,
IOS 16 ile birlikte kilit ekranı bildirimleri aşağıdan geliyor. Aşşırı saçma geliyor ve cihazımı kıracağım gerçekten. Çözümü var mı acaba?
Teşekkürler.
IOS 16 Hakkında Bir Sorum Var!
7
●150
- 13-09-2022, 15:03:05
- 13-09-2022, 15:06:30dostum ben bu sorunlar 1 aydır uğraşıyorum. betayı yükledim. nefret ettim o bildirim çubuğundan. cihazı sıfırladım tekrardan 15e geçtim. şimdide 16 geldi. belki düzeltmişlerdir diye güncelledim gene geldi o lanet olası bildirim çubuğu.
internette herkes yazıyor busorunu sadece biz değil. çözüm olarak ayarlar > bildirim kısmından yukarıdaki 3 taneyle oyna biri düzeltiyor deniyoorr....ama bende düzelmedi. ben atıcam çöpe karar verdim yani - 13-09-2022, 15:06:52Merhaba, ben iPhone 11 kullanıyorum 11 e ios 16 sürümü gelmedi mi geldiyse nasıl yükleniyor hocam.
- 13-09-2022, 15:09:49ben 11e yükledim geldiMekansizsair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2022, 17:08:37hocam bu seçeneklerin hiç biri değiştirmiyor o bildirim çubuğunu. tamamen hurafe. 2 telefondada denedim. olmadıkimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
