• 13-09-2022, 15:03:05
    #1
    Selamlar,

    IOS 16 ile birlikte kilit ekranı bildirimleri aşağıdan geliyor. Aşşırı saçma geliyor ve cihazımı kıracağım gerçekten. Çözümü var mı acaba?

    Teşekkürler.
  • 13-09-2022, 15:04:00
    #2
    Bundan ben de hiç memnun kalmadım.
  • 13-09-2022, 15:06:06
    #3
    Çözümü eski sürüme dönmek. Zamanla alışılacak bir durum halbuki
  • 13-09-2022, 15:06:30
    #4
    dostum ben bu sorunlar 1 aydır uğraşıyorum. betayı yükledim. nefret ettim o bildirim çubuğundan. cihazı sıfırladım tekrardan 15e geçtim. şimdide 16 geldi. belki düzeltmişlerdir diye güncelledim gene geldi o lanet olası bildirim çubuğu.

    internette herkes yazıyor busorunu sadece biz değil. çözüm olarak ayarlar > bildirim kısmından yukarıdaki 3 taneyle oyna biri düzeltiyor deniyoorr....ama bende düzelmedi. ben atıcam çöpe karar verdim yani
  • 13-09-2022, 15:06:52
    #5
    Merhaba, ben iPhone 11 kullanıyorum 11 e ios 16 sürümü gelmedi mi geldiyse nasıl yükleniyor hocam.
  • 13-09-2022, 15:09:49
    #6
    Mekansizsair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, ben iPhone 11 kullanıyorum 11 e ios 16 sürümü gelmedi mi geldiyse nasıl yükleniyor hocam.
    ben 11e yükledim geldi
  • 13-09-2022, 15:11:57
    #7
    Bildirimler sekmesinden listeyi seçerseniz daha kolay alışırsınız
  • 13-09-2022, 17:08:37
    #8
    kimg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildirimler sekmesinden listeyi seçerseniz daha kolay alışırsınız
    hocam bu seçeneklerin hiç biri değiştirmiyor o bildirim çubuğunu. tamamen hurafe. 2 telefondada denedim. olmadı