dostum ben bu sorunlar 1 aydır uğraşıyorum. betayı yükledim. nefret ettim o bildirim çubuğundan. cihazı sıfırladım tekrardan 15e geçtim. şimdide 16 geldi. belki düzeltmişlerdir diye güncelledim gene geldi o lanet olası bildirim çubuğu.

internette herkes yazıyor busorunu sadece biz değil. çözüm olarak ayarlar > bildirim kısmından yukarıdaki 3 taneyle oyna biri düzeltiyor deniyoorr....ama bende düzelmedi. ben atıcam çöpe karar verdim yani