Merhaba, 13 pro kullanıyordum ihtiyaçtan dolayı satıp 13'e geçtim. 2. el 3 aylık bir cihaz aldım, cihaz hatasız olup bugün telefonun ekranında sol altta yeşil bir leke oluşmaya başladı.
Sistem rengini beyaz yapıp beyaz bir ekranda bakınca net olarak görmekteyim. Başka 13 kullananlar varsa onlarda da böyle bir sorun var mı bakmasını tavsiye ediyorum.
Yarın servis için randevu oluşturdum götürüp baktıracağım bakalım ne yapacaklar süreci yazarım.
iPhone 13 Kullananlara Bir Tavsiye
4
●466
- 20-05-2022, 11:55:09DÜZENLEME !
THKK Kapsamında 6 ay (180) gün içerisinde ayıplı mal statüsünde olan ürünlerin değişim veya iade kapsamında Apple arayıp ürünün değişimini talep ettim. Bir üst kıdemli yetkili bir hanımefendi ile görüşmelerim devam ediyor. Kendisi servise onarımın durumu eğer başlanmadıysa iptali için bir mail gönderdi.
Konuyu güncelleyeceğim.
Bugün cihazı servise bıraktım ve ekran değişimini garanti kapsamından yapacaklarını, sipariş verildiğini belirttiler. Ortalama bir 7-8 gün sürecek gibi duruyor.

- 23-05-2022, 13:54:47Cihazı bugün Zentech'den servis raporu ile alıp Vatan Bilgisayar'a verdim. Sürekli değişim istiyorum dememe rağmen bayan iade olursa iade için ilk fatura sahibi imzası lazım diyince benim şarteller attı. İade istemiyorum, ekran değişimi istemiyorum ürün değişimi istiyorum ona göre işlem yapın dedim. Teslim alma formuna yazdığı kağıtta da iade yazınca üzerini karalayıp tamir ve iade istenmiyor değişim isteniyor yazmış kendi kağıdına. Benim kağıda da değişim yazdı.
DÜZENLEME 26.05.2022
Bugün vatandan değişim onayı geldi, ellerinde beyaz renk olmadığı için en yakın ildeki mağazadan sipariş verdiler.
Sanırım 13 serilerinde fabrikasyon sorunlar var çünkü kayserideki diğer mağazada 2 adet beyaz renk olduğu fakat iki cihazında kozmetik kusurlu çıktığı belirtildi.
Velhasıl yeni telefonu bekliyoruz
