Merhaba, 13 pro kullanıyordum ihtiyaçtan dolayı satıp 13'e geçtim. 2. el 3 aylık bir cihaz aldım, cihaz hatasız olup bugün telefonun ekranında sol altta yeşil bir leke oluşmaya başladı.

Sistem rengini beyaz yapıp beyaz bir ekranda bakınca net olarak görmekteyim. Başka 13 kullananlar varsa onlarda da böyle bir sorun var mı bakmasını tavsiye ediyorum.
Yarın servis için randevu oluşturdum götürüp baktıracağım bakalım ne yapacaklar süreci yazarım.