Merhaba arkadaşlar cihazım sarj olmuyor. Dün geceye sarj etmedim cihazı batarya da sağlam birşey değildi %50 de kapanmalar falan. Bugün sabah saatlerinde cihazımı sarja takmaya çalıştığımda bir kaç kez sarj oluyor simgesi geldi. Ve şuanda hiç hayat belirtisi yok nötr.
Batarya arızalanmış, tamamen bitmiş ondan açılmıyor olabilir mi?
Sarj entegresi vs gibi problemi olabilir mi(entegre olsa) sarj oluyor ekranı gelmezdi.
Başına daha önce gelen varsa fikirlerini duymak isterim.
Cihazım açılmıyor
7
●166
- 01-02-2022, 23:36:52Üyeliği durduruldu
- 01-02-2022, 23:39:40iphone 6 vardı bende bataryası %20 ye düşmüştü ekranın kenarını açacak şekilde şişmişti ama bu bi anda olmuştu bi an önce batarya değişimi sağlayın yoksa ekran da gidiyor bilginiz olsun
- 01-02-2022, 23:39:43Üyeliği durdurulduHocam benim merak ettiğim bir konu var, batarya da sorun olsa bile iPhone cihazlar bataryası olmadan bile sarja takılınca açılıyor diye biliyorum. Bir de o konu var..SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefoncuya hayatta cihaz bırakmam
- 01-02-2022, 23:41:06Iphone kullandığım dönemde batarya taraflı çok sorun yaşadım. Belli bir süre sonra Iphone bataryaları saçmalamaya başlıyor. Iphone kullanıyorsanız Deji marka batarya önerimdir.StephenCurry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2022, 00:45:26Üyeliği durdurulduAnlattıklarınızdan batarya şoklamaya kadar gittim. Fakat elimizde patlar mı diye düşünmüyor değilim en iyisi sıfır bir batarya almak olacak.yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle