Merhaba arkadaşlar cihazım sarj olmuyor. Dün geceye sarj etmedim cihazı batarya da sağlam birşey değildi %50 de kapanmalar falan. Bugün sabah saatlerinde cihazımı sarja takmaya çalıştığımda bir kaç kez sarj oluyor simgesi geldi. Ve şuanda hiç hayat belirtisi yok nötr.

Batarya arızalanmış, tamamen bitmiş ondan açılmıyor olabilir mi?
Sarj entegresi vs gibi problemi olabilir mi(entegre olsa) sarj oluyor ekranı gelmezdi.

Başına daha önce gelen varsa fikirlerini duymak isterim.