iphone 22 bin tl olmuş
22
●638
- 18-12-2021, 10:07:26Alırken tereddütlerim vardı, şimdi pamuk gibi oldum. 18 den 32'ye çıkmış.
- 18-12-2021, 14:45:11Zam diyenler var hahahahah . Hiç güleceğim yoktu hâla zam diyorlar
))) . Adamlar sadece dolara göre düzenleme yapıyorlar fiyatlarında bizimkiler hâla zam yaptılar diyor .
- 18-12-2021, 15:18:53Hocam öncelikle 21.5k - 6.5k = 15k eder 16k değil bu da aradaki farkı 1880 tl ye düşürür bu da size 1880/16.42 den 115 dolar fark koyuyor diyebiliriz ki bu ekstra maliyette lojistik, müşteri hizmetleri vs vs gibi ABD de olmadığımız için ekstra giderler olarak düşünebilirsiniz. Yani apple, türkiyeden ekstra bir kar durumu yok ortada dediğiniz kadar bariz olantickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
))) . Adamlar sadece dolara göre düzenleme yapıyorlar fiyatlarında bizimkiler hâla zam yaptılar diyor .


