Konu
iphone 22 bin tl olmuş
18-12-2021, 14:45:11
#21
tacsizkiral
Zam diyenler var hahahahah . Hiç güleceğim yoktu hâla zam diyorlar
))) . Adamlar sadece dolara göre düzenleme yapıyorlar fiyatlarında bizimkiler hâla zam yaptılar diyor .