• 29-11-2021, 22:08:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar neredeyse 1 yıldır Iphone telefonumdan hiçbir facebook hesabına giriş yapamıyorum. Şifreler doğru giriştede aşşağıdaki hatayı veriyor. Aranızda yaşayanlar oldu mu hiç? Nasıl çözebilirim bu durumu?
  • 29-11-2021, 22:26:47
    #2
    +1 aynı sorunu bende yaşıyorum 1 aydır böyle anlam veremiyorum