Arkadaşlar neredeyse 1 yıldır Iphone telefonumdan hiçbir facebook hesabına giriş yapamıyorum. Şifreler doğru giriştede aşşağıdaki hatayı veriyor. Aranızda yaşayanlar oldu mu hiç? Nasıl çözebilirim bu durumu?