• 13-08-2021, 08:46:35
    #1
    iPhone 6s kullanıyorum 5 yıldır. Telefonumdan oldukça memnunum hala gayet hızlı ama bataryası vahim durumda.
    Sahte bataryalar en fazla 6 ay gibi bir süre dayanabiliyormuş.
    Apple orijinal batarya değişimini 400tl'ye yapıyor. Bu fiyata değer mi? Başka bir fikri olan var mıdır diye danışmak istedim.
  • 13-08-2021, 08:49:26
    #2
    Hocam servisin taktığı orijinalse eğer mutlaka taktır derim. Hatta parasını verip bir tane de yedek alman çok iyi olur. Zamanla piyasadan temin edemiyorsun.
  • 13-08-2021, 08:50:43
    #3
    Bu fiyata değer üstadım, bende 6s vardı bundan 2 yıl önce ikinci telefon olarak kullanıyordum. Aldığım kişi değiştirmiş bataryası ama orjinal değildi ben direkt Apple bayiden değiştirdim fark edilebilir değişim oluyor batarya yavaş tükeniyor sahtesine göre tabi, ayrıca ömrü uzun oluyor bataryanın ben değiştirdikten 1-1.5 yıl sonra sattım satarken pil yüzdesi 95 di.
  • 13-08-2021, 08:50:54
    #4
    bence değmez bende iphone 6s kullanıyorum batarya degişimini kendim yaptım oldukça basit bir degişimi var internetten almıştım çakma bataryayı 1 senedir sorunsuz sadece %1de artık direk kapanıyor
  • 13-08-2021, 08:54:25
    #5
    Ucuz mal alacak kadar zenginsen sahte al hocam
  • 13-08-2021, 08:57:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bende iphone 6 kullanıcısıyım. Orjinal batarya sorduğumda 750 TL falan diyorlar. Deji marka bataryayı öneririm hocam sizlere. Şuanda 3. defa deji batarya takılı telefonuma. (3. değişimim diye korkmayın iş gereği sürekli telefonda olduğum için çok çabuk bitiriyorum.)
  • 13-08-2021, 08:58:32
    #7
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    X ve üzeri telefonunuz olsa kesinlikle servis derdim ancak Bix marka yüksek amperli tavsiye ederim. İşim ve çevrem gereği çok fazla kişi taktırdı 6-8 ailesinde inanılmaz performans sağlıyor. Pil sağlığını da orijinal gösteriyor. Hem de uygun.

    Deji mi Bix mi dersen de Google Yorumlar ve şikayetvar karşılaştırması yapın derim.
  • 13-08-2021, 09:01:36
    #8
    6s plus vardı 2 sene önce kendim değiştirdim. şu an hala babam kullanıyor canavar gibi bataryası, 400 lira çok bence deji marka tavsiye ederim. 6 ay falan şehir efsanesi olabilir.
  • 13-08-2021, 09:42:40
    #9
    telefonu satsan zaten bin lira ne gerek var 400 tl batarya. yan sanayi batarya tak devam et hiç uğraşma altı ay olduğunuda sanmıyorum gider yine 1 2 sene