iPhone 6s kullanıyorum 5 yıldır. Telefonumdan oldukça memnunum hala gayet hızlı ama bataryası vahim durumda.
Sahte bataryalar en fazla 6 ay gibi bir süre dayanabiliyormuş.
Apple orijinal batarya değişimini 400tl'ye yapıyor. Bu fiyata değer mi? Başka bir fikri olan var mıdır diye danışmak istedim.