Merhaba arkadaşlar çeşitli sebeplerden İphone 8 plus 64 GB telefonumu telefoncuya sattım.
Sattığım fiyat 3600 TL
- Telefonun garantisi biteli 6 ay oldu.
- Cihaz Troydan alınma.
- Kozmetik olarak iyi çiziksiz temiz durumda.
- Faturalı
- Kutusu mevcut eski kullandığım kulaklığı verdim sadece şarj aleti bozuktu o yüzden veremedim. Ayrıca kulaklık takma aparatını vermedim.
- Cihaz çalışanlarında da sorun yok.
- Pil ömrü %83
Sizce iyi fiyata mı sattım?
iPhone 8 Plus 64 Gb Telefon Sattım
14
●284
- 04-07-2021, 16:13:47Bana fiyat iyi geldi ama geçmiş olsun ne diyelim.EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2021, 16:14:37Hocam ben 4800 e aldım.tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2021, 16:14:42İyi fiyat mı diye sormuşsunuz da onun için cevap yazdım.Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2021, 16:17:36Yorumunuz için teşekkür ederim hocam letgodan 4 e koydum 50 kişi mesaj attı keyfi soran mı isterseniz takas isteyen mi istersiniz fiyatta anlaşıp sonra tekrar indirim isteyen mi istersiniz bir sürü sıkıntı.EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle