• 04-07-2021, 16:12:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar çeşitli sebeplerden İphone 8 plus 64 GB telefonumu telefoncuya sattım.

    Sattığım fiyat 3600 TL

    - Telefonun garantisi biteli 6 ay oldu.
    - Cihaz Troy’dan alınma.
    - Kozmetik olarak iyi çiziksiz temiz durumda.
    - Faturalı
    - Kutusu mevcut eski kullandığım kulaklığı verdim sadece şarj aleti bozuktu o yüzden veremedim. Ayrıca kulaklık takma aparatını vermedim.
    - Cihaz çalışanlarında da sorun yok.
    - Pil ömrü %83

    Sizce iyi fiyata mı sattım?
  • 04-07-2021, 16:13:22
    #2
    Ucuza gitmiş 4-4500e satılıyor
  • 04-07-2021, 16:13:47
    #3
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuza gitmiş 4-4500e satılıyor
    Bana fiyat iyi geldi ama geçmiş olsun ne diyelim.
  • 04-07-2021, 16:13:58
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Uyguna vermişsiniz hocam. 4-5 diyecekler olabilir. Her malın ederi var. 2017 model telefon, üstüne kaç cihaz çıktı. 3600 etmesi bile abartı bu ülkede...
  • 04-07-2021, 16:14:37
    #5
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyguna vermişsiniz hocam. 4-5 diyecekler olabilir. Her malın ederi var. 2017 model telefon, üstüne kaç cihaz çıktı. 3600 etmesi bile abartı bu ülkede...
    Hocam ben 4800 e aldım.
  • 04-07-2021, 16:14:42
    #6
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana fiyat iyi geldi
    İyi fiyat mı diye sormuşsunuz da onun için cevap yazdım.
  • 04-07-2021, 16:17:36
    #8
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi fiyat mı diye sormuşsunuz da onun için cevap yazdım.
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam letgodan 4 e koydum 50 kişi mesaj attı keyfi soran mı isterseniz takas isteyen mi istersiniz fiyatta anlaşıp sonra tekrar indirim isteyen mi istersiniz bir sürü sıkıntı.
  • 04-07-2021, 16:20:24
    #9
    Ucuza gitmiş hocam, bende 4buçuktan sattım.