Merhaba arkadaşlar çeşitli sebeplerden İphone 8 plus 64 GB telefonumu telefoncuya sattım.

Sattığım fiyat 3600 TL

- Telefonun garantisi biteli 6 ay oldu.
- Cihaz Troy’dan alınma.
- Kozmetik olarak iyi çiziksiz temiz durumda.
- Faturalı
- Kutusu mevcut eski kullandığım kulaklığı verdim sadece şarj aleti bozuktu o yüzden veremedim. Ayrıca kulaklık takma aparatını vermedim.
- Cihaz çalışanlarında da sorun yok.
- Pil ömrü %83

Sizce iyi fiyata mı sattım?