• 22-11-2020, 00:02:23
    #19
    Epooch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dükkanlarının adresini falan bırakmışlar Mersindelermiş
    Hocam Merhaba Mersinden Ise Bu Fiyata hic Tokatlanmaya Gerek Yok Buyrun Tanisalim Ben Tokatliyim daha Iyi Mersin hirsiz Sehri Kendi Memleketim Orda Ben 60p Tlye Bulsam 100 200 Tane Alir Karadenizde O Bicim Satarım
  • 22-11-2020, 03:11:44
    #20
    Ben xs max aldım çokta memnunum.Tek sorunu AppStore yerine PlayStore olması ve bazen çift sim özelliği çalışmayabiliyor...
  • 22-11-2020, 15:54:53
    #21
    onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben xs max aldım çokta memnunum.Tek sorunu AppStore yerine PlayStore olması ve bazen çift sim özelliği çalışmayabiliyor...
    Espri seviyenize hayran kaldım.