onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben xs max aldım çokta memnunum.Tek sorunu AppStore yerine PlayStore olması ve bazen çift sim özelliği çalışmayabiliyor...
Espri seviyenize hayran kaldım.