Konu
600TL iPhone XS MAX
22-11-2020, 15:54:53
#21
Epooch
onurbesen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben xs max aldım çokta memnunum.Tek sorunu AppStore yerine PlayStore olması ve bazen çift sim özelliği çalışmayabiliyor...
Espri seviyenize hayran kaldım.