• 12-08-2020, 11:57:45
    #1
    Merhabalar 1 ay önce trendyoldan iphone 11 almıştım. Dün akşamdan beri FaceID çalışmıyor.
    FaceID'yi sıfırladım tekrar FaceID kurma butonuna basınca kamera açılıyor yüzünüzü çerçeveye sabitleyin dedikten 3/4 saniye sonra FaceID durduruldu daha sonra deneyin diyor.

    Bu şekilde problem yaşayıp çözebilen var mı ?
  • 12-08-2020, 11:58:44
    #2
    Konuyu araştır üstad, iPhone genel sorunu bu
  • 12-08-2020, 11:58:52
    #3
    İOS Betadamısın ?
  • 12-08-2020, 12:14:16
    #4
    ByArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İOS Betadamısın ?
    Bunu nasıl kontrol ediyoruz bir fikrim yok fakat bundan 1 hafta önce yeni güncelleme geldi. FaceID'de dün akşam sıkıntı çıkartmaya çalıştı.
  • 12-08-2020, 12:16:20
    #5
    Hocam bir sayfada görmüştüm , "Sorun yaşayan kullanıcılara göre çözümse basit. Yapmanız gereken ayarlardan otomatik tarih saat seçeneğini devreye almak ve cihazı yeniden başlatmak. " bunu deneyebilirsiniz
  • 12-08-2020, 12:39:57
    #6
    murat55girgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir sayfada görmüştüm , "Sorun yaşayan kullanıcılara göre çözümse basit. Yapmanız gereken ayarlardan otomatik tarih saat seçeneğini devreye almak ve cihazı yeniden başlatmak. " bunu deneyebilirsiniz
    hocam denedim hiç bir şey değişmedi.
  • 12-08-2020, 12:42:16
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam denedim hiç bir şey değişmedi.
    hocam birde bunu deneyin isterseniz . https://support.apple.com/tr-tr/HT208114
  • 12-08-2020, 12:42:39
    #8
    Telefonu yeniden başlatmana rağmen sorun devam ediyorsa 0216 282 16 22 burayı araman gerek, Apple çağrı merkezi.

    Tekira AVM'de Gürgençler'e de gidebilirsin direkt.
  • 12-08-2020, 12:45:04
    #9
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonu yeniden başlatmana rağmen sorun devam ediyorsa 0216 282 16 22 burayı araman gerek, Apple çağrı merkezi.

    Tekira AVM'de Gürgençler'e de gidebilirsin direkt.
    3 kere yeniden başlatıp denedim ama problem hala devam ediyor. Tekira'ya gittiğim zaman yardımcı olurlar mı ? Sonuçta ben Trendyoldan aldım hocam