Merhabalar 1 ay önce trendyoldan iphone 11 almıştım. Dün akşamdan beri FaceID çalışmıyor.
FaceID'yi sıfırladım tekrar FaceID kurma butonuna basınca kamera açılıyor yüzünüzü çerçeveye sabitleyin dedikten 3/4 saniye sonra FaceID durduruldu daha sonra deneyin diyor.

Bu şekilde problem yaşayıp çözebilen var mı ?