• 15-04-2020, 10:55:06
    #1
    Uzun zamandır köşede duran iphone cihazımın ekranini bataryasini degistirdim calisir hale geldi lakin şifresini ne yaptiysam hatirlayamadim itunes dan sifirlayayim dedim sifirlanmadi uzaktan da sifirlanmiyor itunes'a pcye bagladigimda pc gormuyor bile sifirlama moduna almak icin guc tusu ile home tusuna ayni anda basmamiz gerekiyormuş basiyorum yine olmuyor cunku home tuşu bozuk beyler ne yapabilirim fikri olan var mı ?
  • 15-04-2020, 10:58:24
    #2
    Eğer icould şifrelerini biliyorsan sorun çıkmaz. Telefonu itunes ile pcye bağlayıp telefonu sıfırla, telefon sıfırlandıktan sonra açılışta iclould mail ve şifre soracaktır. giriş yapıp telefonu tekrardan kullanabilirsiniz. eğer icould bilgilerini bilmiyorsan veya hatırlamıyorsan malesef hiç bir yöntemle telefonu kullanamassın.
  • 15-04-2020, 11:00:28
    #3
    ALoNEmANTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır köşede duran iphone cihazımın ekranini bataryasini degistirdim calisir hale geldi lakin şifresini ne yaptiysam hatirlayamadim itunes dan sifirlayayim dedim sifirlanmadi uzaktan da sifirlanmiyor itunes'a pcye bagladigimda pc gormuyor bile sifirlama moduna almak icin guc tusu ile home tusuna ayni anda basmamiz gerekiyormuş basiyorum yine olmuyor cunku home tuşu bozuk beyler ne yapabilirim fikri olan var mı ?
    hocam orta tuşa basılı haldeyken usb kablosunu takıp öyle bağlayınız