Uzun zamandır köşede duran iphone cihazımın ekranini bataryasini degistirdim calisir hale geldi lakin şifresini ne yaptiysam hatirlayamadim itunes dan sifirlayayim dedim sifirlanmadi uzaktan da sifirlanmiyor itunes'a pcye bagladigimda pc gormuyor bile sifirlama moduna almak icin guc tusu ile home tusuna ayni anda basmamiz gerekiyormuş basiyorum yine olmuyor cunku home tuşu bozuk beyler ne yapabilirim fikri olan var mı ?