iPhone7 dosya aktarma sorunu
4
●113
- 10-03-2020, 11:17:57İyi günler değerli dostlar bir sorum olacak iPhone 7 telefonum var içerisindeki dosyaları bilgisayara aktarırken aygıt bulunamadı hatası alıyorum. Çoğu şeyi denedim güncelledim fakat bir sonuca ulaşamadım. Önceleri bilgisayarın içine wmvare ile mac işletim sistemi kurup ordan çekiyordum dosyaları bilgisayarıma format attım tekrar aynı yöntemi denedim fakat hiç bir fotoğrafa ulaşamadım. Ben bu dosyalarımı bozulmadan en kolay şekilde nasıl alabilirim
- 10-03-2020, 11:35:11snapdrop.net deneyin birde. İki cihazı aynı wifi ağına bağlayıp tarayıcı üzerinden dosya alışverişi yapabilirsiniz. AirDrop gibi.
- 10-03-2020, 11:43:36Hocam öncelikle çok teşekkür ederim, dediğiniz methodları da denedim fakat o şekilde yaptığım zaman bazı videolarda bozulma oluyor premiere attığım zaman da codec açılamadı diyorikincieldeguven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2020, 15:21:293utools diye bir program var hocam onu kurun oradan çekebilirsiniz
- 10-03-2020, 20:42:58Tamam hocam teşekkür ederim deneyeceğimUmutcanAras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle