• 10-03-2020, 11:17:57
    #1
    İyi günler değerli dostlar bir sorum olacak iPhone 7 telefonum var içerisindeki dosyaları bilgisayara aktarırken aygıt bulunamadı hatası alıyorum. Çoğu şeyi denedim güncelledim fakat bir sonuca ulaşamadım. Önceleri bilgisayarın içine wmvare ile mac işletim sistemi kurup ordan çekiyordum dosyaları bilgisayarıma format attım tekrar aynı yöntemi denedim fakat hiç bir fotoğrafa ulaşamadım. Ben bu dosyalarımı bozulmadan en kolay şekilde nasıl alabilirim
  • 10-03-2020, 11:35:11
    #2
    snapdrop.net deneyin birde. İki cihazı aynı wifi ağına bağlayıp tarayıcı üzerinden dosya alışverişi yapabilirsiniz. AirDrop gibi.
  • 10-03-2020, 11:43:36
    #3
    ikincieldeguven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    snapdrop.net deneyin birde. İki cihazı aynı wifi ağına bağlayıp tarayıcı üzerinden dosya alışverişi yapabilirsiniz. AirDrop gibi.
    Hocam öncelikle çok teşekkür ederim, dediğiniz methodları da denedim fakat o şekilde yaptığım zaman bazı videolarda bozulma oluyor premiere attığım zaman da codec açılamadı diyor
  • 10-03-2020, 15:21:29
    #4
    3utools diye bir program var hocam onu kurun oradan çekebilirsiniz
  • 10-03-2020, 20:42:58
    #5
    UmutcanAras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3utools diye bir program var hocam onu kurun oradan çekebilirsiniz
    Tamam hocam teşekkür ederim deneyeceğim