İyi günler değerli dostlar bir sorum olacak iPhone 7 telefonum var içerisindeki dosyaları bilgisayara aktarırken aygıt bulunamadı hatası alıyorum. Çoğu şeyi denedim güncelledim fakat bir sonuca ulaşamadım. Önceleri bilgisayarın içine wmvare ile mac işletim sistemi kurup ordan çekiyordum dosyaları bilgisayarıma format attım tekrar aynı yöntemi denedim fakat hiç bir fotoğrafa ulaşamadım. Ben bu dosyalarımı bozulmadan en kolay şekilde nasıl alabilirim