• 16-07-2019, 23:51:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar iphone 6 cihazımı sıfırladıktan sonra bir daha açılmadı cihaz kurulum ekranından dili seçtikten sonra etkinleştirme sunucusuna ulaşılamadığı için iphone'unuz etkinleştirilemedi.Etkinleştirmek için iphone'unuzu itunes'a bağlamayı deneyiz veya birkaç dakika sonra yeniden deneyin diye bir hata alıyorum itunes üzerinden dfu modda yeni yazılım bile yükledim ama hep aynı yerde kalıyor çözüm var mı acaba şimdiden teşekkürler
  • 16-07-2019, 23:58:30
    #2
    Aktivasyon ekranındayken telefonu kilit tuşundan kapatın ve geri açın. Aşağıda İ butonuna basın imei numarası var mı ilk bunu kontrol edin.
  • 17-07-2019, 00:00:41
    #3
    tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktivasyon ekranındayken telefonu kilit tuşundan kapatın ve geri açın. Aşağıda İ butonuna basın imei numarası var mı ilk bunu kontrol edin.
    imei var hocam
  • 17-07-2019, 00:05:27
    #4
    slckkymz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imei var hocam
    Sim kart takılı olarak ve internete bağlı olduğunu düşünerek denediğinizi varsayıyorum. Etkinleştirme sorunu nfc entegresinden dahi yapabiliyor. Apple destek ile iletişime geçin. 02122821511
  • 17-07-2019, 00:15:43
    #5
    tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sim kart takılı olarak ve internete bağlı olduğunu düşünerek denediğinizi varsayıyorum. Etkinleştirme sorunu nfc entegresinden dahi yapabiliyor. Apple destek ile iletişime geçin. 02122821511
    sim kart takılı ama aranıyor yazıyor hocam garantisi bitmiştir telefonun apple ilgilenir mi acaba