iphone 6 etkinleştirme sorunu
4
●884
- 16-07-2019, 23:51:30Merhaba arkadaşlar iphone 6 cihazımı sıfırladıktan sonra bir daha açılmadı cihaz kurulum ekranından dili seçtikten sonra etkinleştirme sunucusuna ulaşılamadığı için iphone'unuz etkinleştirilemedi.Etkinleştirmek için iphone'unuzu itunes'a bağlamayı deneyiz veya birkaç dakika sonra yeniden deneyin diye bir hata alıyorum itunes üzerinden dfu modda yeni yazılım bile yükledim ama hep aynı yerde kalıyor çözüm var mı acaba şimdiden teşekkürler
- 17-07-2019, 00:05:27Sim kart takılı olarak ve internete bağlı olduğunu düşünerek denediğinizi varsayıyorum. Etkinleştirme sorunu nfc entegresinden dahi yapabiliyor. Apple destek ile iletişime geçin. 02122821511slckkymz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2019, 00:15:43sim kart takılı ama aranıyor yazıyor hocam garantisi bitmiştir telefonun apple ilgilenir mi acabatehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle