tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktivasyon ekranındayken telefonu kilit tuşundan kapatın ve geri açın. Aşağıda İ butonuna basın imei numarası var mı ilk bunu kontrol edin.
imei var hocam