• 19-06-2019, 19:35:25
    #1
    Değerli R10 Üyeleri ,

    Sarj soketim bozulduğunu sanmıştım.Telefoncu bi abim kontrol etmiş ve dedi ki anakart değişime gidicek.Çektiği fiyat :1850 ne diyorsunuz? Veya daha uyguna tamir edebilecek bir arkadaş var mı ? İstanbulda oturmaktayım.Hurdaya versem ne kadar verirsiniz ?

    Teşekkürler...
  • 19-06-2019, 19:36:33
    #2
    İlk önce apple'a götürün tam sorunu öğrenin ona göre tamirciye verin bence insanlar tokatlamaya çalışıyor
  • 19-06-2019, 19:39:16
    #3
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce apple'a götürün tam sorunu öğrenin ona göre tamirciye verin bence insanlar tokatlamaya çalışıyor
    Bende öyle düşünmekteyim fakat garantim yokki
  • 19-06-2019, 19:41:00
    #4
    Sorun şarj entegresinde olabilir ve telefoncu bir abiniz kontrol ettiyse işlem yaptıysa cihaz çöp olmuş olabilir. Tam olarak birşey demek mümkün değil görmeden tabiki.
  • 19-06-2019, 19:43:45
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende öyle düşünmekteyim fakat garantim yokki
    Garanti önemli değil hocam. Apple'a götürün en azından sorunu tam net öğresinler ve onlarda bi fiyat çıkarsınlar. Karşılaştırın.
  • 19-06-2019, 19:48:35
    #6
    http://www.gsmiletisim.com/ buraya bir sorun hocam tavsiye ederim
  • 19-06-2019, 20:03:14
    #7
    www.perpabilgisayarservisi.com beklemedeyiz
  • 19-06-2019, 20:03:24
    #8
    Yıllarca bu mesleği yaptım. Bizim millette servis her zaman için en iyisini yapar mantığı var. Arkadaşlar servisin yüksek fiyat çekip bize gelen yüzlerce müşteri vardı. Hepside dükkanımızdan mutlu ayrıldı. Servis kötü demiyorum yanlış anlaşılmasın. Komple parça değişimi yaparlar hep
  • 24-06-2019, 12:48:07
    #9
    Merhaba hocam imzamda ki konu veya site ile iletişmie geçersen yardımcı olabilirim