Değerli R10 Üyeleri ,
Sarj soketim bozulduğunu sanmıştım.Telefoncu bi abim kontrol etmiş ve dedi ki anakart değişime gidicek.Çektiği fiyat :1850 ne diyorsunuz? Veya daha uyguna tamir edebilecek bir arkadaş var mı ? İstanbulda oturmaktayım.Hurdaya versem ne kadar verirsiniz ?
Teşekkürler...