• 09-07-2018, 14:59:41
    #1
    Arkadaşlar merhaba
    Yedek 5s telefonum vardı orta tuşu çalışmıyor assistive touch ile idare ediyordum telefonu sıfırladım şimdi telefonu açmak isterken baştan kurulmuş olan ekrana geldi oradada home tuşuna basın diyor. assistive touch olmadığı için orta tuşda olmadığı için o kısmı bi türlü geçemiyorum ne yapmam gerek yardımcı olurmusunuz?
  • 09-07-2018, 15:15:32
    #2
    Alıntıdır bi denermisiniz bu yöntemi

    Alıntı
    yanlış hatırlamıyorsam ekranda 2 parmakla yukarı iktirince aşağıdan erişebilirlik seçenekleri ve sos arama modu çıkıyordu.

    birkaç farklı hareket ile deneyin, yukardan çekme yukarı kaydırma v.b.