Arkadaşlar merhaba
Yedek 5s telefonum vardı orta tuşu çalışmıyor assistive touch ile idare ediyordum telefonu sıfırladım şimdi telefonu açmak isterken baştan kurulmuş olan ekrana geldi oradada home tuşuna basın diyor. assistive touch olmadığı için orta tuşda olmadığı için o kısmı bi türlü geçemiyorum ne yapmam gerek yardımcı olurmusunuz?