• 11-05-2018, 12:29:53
    #1
    Hepsiburada.com satışta olan iphone 8 demo telefon satın almayı düşünüyorum. Ama öncelikle iphone apple demo telefonda kulaklık dönüştürücü, kablolu kulaklık, garanti belgesi ve sim kart iğnesi olmuyormuş sanırım.
    Telefonlar orjinal oluyor değil mi? sadece tek sorunu kulaklık ve garanti belgesi.
  • 11-05-2018, 12:35:15
    #2
    Apple, ülkelerdeki tekno-satış mağazalarına yada firmalarına mağazalarında teşhir etsinler diye telefon, ipad, tablet vs gönderir. Tekno-Satış mağazaları AVM içerisindeki her şubesinde teşhir telefon talep eder Apple'dan. Ama ne hikmetse merkez her mağazasına göndermez ve deposunda tutar yada online mağazasında satışa çıkarır. "Ürün numunedir-para ile satılamaz-demo" şeklinde bir yazı vardır. Numune üründe vergi olayı olmaz. Teorik olarak demo ürünlerin son kullanıcıya satışı söz konusu olamaz. IMEI kaydı yapılmıştır çünkü bazı ülkelerde IMEI kaydı olmadan telefonlar hiç açılmaz. Teşhir ürün olarak görücüye çıkacağı için ürün içine mağaza çalışanları sim kart koymayacağı için yazılımsal olarak sim kart ile ilgili bazı özellikleri kısıtlanmıştır. Hotspot, Facetime vs gibi. Demo versiyon işletim sistemi yüklü olduğu için cihaz çok daha hızlı çalışır imajı çizer müşteriye. Burada amaç son kullanıcı eline telefonu alsın, boyutlarına, ekran parlaklığına menü geçişlerine baksın vs bakıp yeni telefonu alsındır. Teşhirde gösterilirken şarjı bitmesin diye data kaplosu ve şarj adaptörü kutu içine konulmuştur.
    Apple Demo Telefon alınır mı?
    - Teoride telefonun numune mevzuatı gereği satışının yapılmaması gereklidir.
    - Tüm telefonlarda garanti olayı zaten kutu içinden çıkmaz. Fatura düzenlenme tarihi= Garantinin başlama süresidir.
    - itunes ile restore edilip kısıtlı demo yazılım full ios haline getirilebilir.
    - Ucuz olmasının sebebi ÖTV ve KDV vergi olayından dolayıdır hemde distribütör firmaya zaten bedava reklam amaçlı gelmiştir.
    - Apple demo ürünlerin IMEI numaralarını kendinde saklı tutar. Servislere bir yazı gönderip demo teşhir telefonları tamir kapsamına almayabilir. Ama ürün gerçekten teşhir'de iken bozulmuşta olabilir. Bu riski göze alamaz.
    - Kutu içeriğinde orjinal data kablosu+ şarj adaptöründen başka birşey çıkmaz.
    - Satan firmaya göre hiç açılmamış depo ürünü bile gelebilir. Teşhirde hiç kullanılmama ihtimalide vardır.
    - Aldığınız ürün gerçekten tehşirde kullanılmışsa çizik-çökük riski vardır. Müşteri elinden yere düşürmüş olabilir. Bu tür bir şeyle karşılaşırsanız diye n11 yada gittigidiyor üzerinden almak daha mantıkldır. Ürünü iade eder paranızı alırsınız. Satıcılar bunu göze alıp bu tür ürün zaten göndermiyorlar.
    - Üst düzey yeni model telefonlarda 200$'a varan indirimli olarak satılıyor.
  • 11-05-2018, 12:41:37
    #3
    alacağınız telefonda icloud var mı ilk ona bakın. daha sonra kozmatik açısından nasıl ? bir de sıfır ile arasında 300 - 400 ₺ fark varsa almayın derim
  • 11-05-2018, 12:51:01
    #4
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet orijinaldir, garantisi kaldıysa serviste geçerlidir, garanti belkesi fatura vs çok gerekli değil icloud dışında.
    hım anladığım kadarıyla bu demo adlı paket 2. el gibi birşey mi? oluyor



    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alacağınız telefonda icloud var mı ilk ona bakın. daha sonra kozmatik açısından nasıl ? bir de sıfır ile arasında 300 - 400 ₺ fark varsa almayın derim
    demo paket üretimi apple Tarafından olmuyor mu? arasında dediğiniz gibi fark varsa direk garantili almayı düşünüyorum
  • 11-05-2018, 12:58:59
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hım anladığım kadarıyla bu demo adlı paket 2. el gibi birşey mi? oluyor




    demo paket üretimi apple Tarafından olmuyor mu? arasında dediğiniz gibi fark varsa direk garantili almayı düşünüyorum
    aynı cihazım yazılımı farklı. sonra yazılım atıp normale dönüyor tabi icloud yoksa
  • 11-05-2018, 13:05:32
    #6
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı cihazım yazılımı farklı. sonra yazılım atıp normale dönüyor tabi icloud yoksa
    anladım demo paketleri sıkıntı ozaman en güzeli orijinal almak
  • 12-05-2018, 11:09:00
    #7
    yazılımı dahil herşeyi aynı arkadaşlar, sıfır kutulu iPhone'dan tek farkı standda durmuş olması. İstediğiniz kadar yazılım atın, demo cihaz yine demo cihaz olarak görülecektir her yerde.
  • 23-05-2018, 11:50:25
    #8
    Demo cihaz aldım. İyikide almışım, çünkü tek eksiği kulaklık. Yazılımı hemen değiştirebiliyorsunuz. Demo cihaz olarak kesinlikle gözükmüyor. Hattı taktım garantisi başladı. 2 yıl garantisi var. Ben hepsiburada üzerinden iphone X aldım. 10 gündür kullanıyorum hiç bir sorun yok. Piyasanın 600-700 ₺ altına aldım. Riski yok sonuçta, kulaklık için o kadar fazla para verilmez.
  • 23-05-2018, 14:36:12
    #9
    BesiktASK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo cihaz aldım. İyikide almışım, çünkü tek eksiği kulaklık. Yazılımı hemen değiştirebiliyorsunuz. Demo cihaz olarak kesinlikle gözükmüyor. Hattı taktım garantisi başladı. 2 yıl garantisi var. Ben hepsiburada üzerinden iphone X aldım. 10 gündür kullanıyorum hiç bir sorun yok. Piyasanın 600-700 ₺ altına aldım. Riski yok sonuçta, kulaklık için o kadar fazla para verilmez.
    yazılımı nasıl değiştirilir peki