BesiktASK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demo cihaz aldım. İyikide almışım, çünkü tek eksiği kulaklık. Yazılımı hemen değiştirebiliyorsunuz. Demo cihaz olarak kesinlikle gözükmüyor. Hattı taktım garantisi başladı. 2 yıl garantisi var. Ben hepsiburada üzerinden iphone X aldım. 10 gündür kullanıyorum hiç bir sorun yok. Piyasanın 600-700 ₺ altına aldım. Riski yok sonuçta, kulaklık için o kadar fazla para verilmez.
yazılımı nasıl değiştirilir peki