• 20-12-2016, 13:16:09
    #1
    merhaba arkadaşlar bir hata yaparak iphone 6s 16 gb almıştım. sürekli hafıza sorunu yaşıyorum. sandisk i-xpand kullanan var mı? daha önceden bu aygıtı görmediğini falan duymuştum. bahsettiğim flash bellek linki aşağıda

    http://www.hepsiburada.com/sandisk-i...6nn-p-BD805333
  • 04-01-2017, 19:03:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam konuma bir gözatın isterseniz.

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...post1072032410
  • 21-04-2017, 11:34:02
    #3
    goldweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar bir hata yaparak iphone 6s 16 gb almıştım. sürekli hafıza sorunu yaşıyorum. sandisk i-xpand kullanan var mı? daha önceden bu aygıtı görmediğini falan duymuştum. bahsettiğim flash bellek linki aşağıda

    http://www.hepsiburada.com/sandisk-i...6nn-p-BD805333


    Ürün işinizi görecektir.Zaten İOS işletim sistemi cihazlar için üretilen bir usb disk. Apple Store'dan uygulamasını indirerek kullanabilirsiniz.
  • 06-07-2017, 14:49:16
    #4
    garip_dj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün işinizi görecektir.Zaten İOS işletim sistemi cihazlar için üretilen bir usb disk. Apple Store'dan uygulamasını indirerek kullanabilirsiniz.
    yaklaşık 6 aydır kullanıyorum hocam teşekkürler