merhaba arkadaşlar bir hata yaparak iphone 6s 16 gb almıştım. sürekli hafıza sorunu yaşıyorum. sandisk i-xpand kullanan var mı? daha önceden bu aygıtı görmediğini falan duymuştum. bahsettiğim flash bellek linki aşağıda

http://www.hepsiburada.com/sandisk-i...6nn-p-BD805333