• 24-10-2014, 21:44:55
    #1
    Merhaba, 2 adet iphone 5s telefona ios 8.1 güncellemesini kurdum. Telefonların birinde hiçbir sorun görünmezken diğerinde kilit ekranında mesajlara cevap vermiyor. İlginç tarafı aynı sürüm telefonun birinde sorun çıkarmazken diğerinde çıkarıyor olması. Telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm ama sonuç aynı. İos 8.1 i nasıl tekrar yükleyebilirim? Veya alternatif yapabileceğim birşey varmıdır?
  • 29-10-2014, 08:20:32
    #2
    Gerekli dosyayi indirip itunes ile portlayabilirsin
  • 29-10-2014, 17:38:14
    #3
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekli dosyayi indirip itunes ile portlayabilirsin
    Teşekkür ederim hocam sorunu çözdüm. Telefonu yeniden yüklediğimde tekrar yedekleme yapıyordum oda ayarları eski haline döndürüyordu. Ayarları sıfırlayınca sorunum çözüldü ilginiz için teşekkürler