Merhaba, 2 adet iphone 5s telefona ios 8.1 güncellemesini kurdum. Telefonların birinde hiçbir sorun görünmezken diğerinde kilit ekranında mesajlara cevap vermiyor. İlginç tarafı aynı sürüm telefonun birinde sorun çıkarmazken diğerinde çıkarıyor olması. Telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm ama sonuç aynı. İos 8.1 i nasıl tekrar yükleyebilirim? Veya alternatif yapabileceğim birşey varmıdır?