• 18-09-2014, 10:47:05
    Guncelleyemeyin, saat 11 olmadi daha ve sarjim 64 suanda. İse gelirken 100 du. Aksami goremeyecegim sanirim.
  • 18-09-2014, 10:51:54
    ipad'i güncelliyorum bakalım, nasıl olacak. yazarım yorumlarımı
  • 18-09-2014, 11:19:03
    Sarjı yine çok çabuk yiyor bir gün yetmiyor yaw
  • 18-09-2014, 11:41:56
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fotoğraflar bölümünde değişiklik var sakin olun Altta fotoğraflar ve albümler iki seçenek var fotoğraflara tıkladığınızda tüm fotoğraflarınızın yerinde durduğunu göreceksiniz albümler kısmına son eklenenler diye bir özellik getirmişler son eklenen 30-40 fotoğraf orada yer alıyor.
    Sayenizde fark ettim gerçekten, çok teşekkür ederim. Sabahtan beri acı çekiyorum, Apple'a bayağı sövdüm diyebilirim hatta. Adamlara ayıp ettiğimi hissettim şu anda
  • 18-09-2014, 11:43:03
    İnceliyorum şu an, hoş görünüyor genel olarak
  • 18-09-2014, 12:01:32
    %49 , sabahtan beri 2 telefon gorusmesi ve yarim saatlik internet.
  • 18-09-2014, 12:15:25
    Ben hem iPhone hem iPad i güncelledim. Şu cihazları birbirine bağlayıp, iPhone gelen çağrıları iPad'e de aktarma işi nasıl Yapılıyor bilen var mı?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:15:25 -->-> Daha önceki mesaj 12:13:18 --

    Resimdeki olayı demek istiyorum

  • 18-09-2014, 12:32:58
    4s kullanıcıları sakın güncellemeyin telefonumu resmen mahvetti menüde gezerken bile telefon aşırı ısınıyor , kasıyor en can alıcı nokta ise gece yatmadan önce sarj %100 dü telefona dokunmadım bile uyandığımda %88 di ah apple yaptın gene yapacağını !
  • 18-09-2014, 13:02:40
    Saka gibi ya sarj gozle gorulur sekilde dusuyor %34 kaldi. Tahmini 7 saatte bitecek. Toplamda 2 telefon gorusmesi ve 45 dakika internet. 5s i nasil kullanicaz boyle? Zaten 1 gunu zor cikariyorduk simdi sarj aleti ile dolasicaz herhalde. Sacmalik bu ya. Sarj bitip telefonu kullanamadiktan sonra ne yapayim ozelligi.