4s kullanıcıları sakın güncellemeyin telefonumu resmen mahvetti menüde gezerken bile telefon aşırı ısınıyor , kasıyor en can alıcı nokta ise gece yatmadan önce sarj %100 dü telefona dokunmadım bile uyandığımda %88 di ah apple yaptın gene yapacağını !