• 18-09-2014, 02:16:13
    #91
    5s kullanıyorum sorunsuz yaptım güncellememi, çok ama aşırı derece beğendim Performansın gözle görülür bir şekilde arttığını görebiliyorum. Ufak tefek eklemelerle çok iyi bir versiyon yapılmış. 5s kullanıcılarına Şiddetle tavsiye ederim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 18-09-2014, 02:31:33
    #92
    Güncellemeyi diğer 4S telefonumda denedim.
    Durum içler acısı bence çok büyük yavaşlama var.
    Bir çok uyarı var 4S ler yüklemesin diye.
    Son uyarılardan bir paylaşım yapayım.
    http://www.gazeteseriilan.com/ios-8-...r-ve-zararlari
  • 18-09-2014, 02:35:17
    #93
    iOS 7.1.1 deyim valla şarj konusunda çok iyi birde jbli olunca tadından yenmiyor yemişim iOS 8i...
  • 18-09-2014, 02:36:00
    #94
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende 4s kullanıcısıyım klavyemde hiçbir değişiklik olmadı sesli mesaj ikonuda yok mesela siz ayar felanmı yaptınız

    Dipnot : 4s kullananlar bence iso 7.1.1 veya 7.1.2 hangisini kullanıyorlar kullansınlar ama ios 8 e geçmesinler.
    Klavye de değişiklik yok hocam. Kelime tahmini türkçe için ayarlanmamış. Yeni sms yazma kısmına girin "gönder" yerine mikrofon iconu oluşuyor.
  • 18-09-2014, 03:26:33
    #95
    Kiv
    Üyeliği durduruldu
    Iphone nin kastigini soyleyenleride ilk defa gordum. Galiba ermeye basliyorum ben
  • 18-09-2014, 09:41:45
    #96
    iPhone 5s icin kurdum ama anlamadigim dikte bulamadim ve saglik uygulamasini nasil kullanicaz anlamadim ek olarak 2g yok direkt 3g ve Lte var

    Kasma yok isinma sorunuda azalmis gibi duruyor. Ama uygulamalarda cokmeler uyumsuzlukdan dolayi olabiliyor

    Galeri duzene girmis film rulosu ile hepsi bir arada duruyordu. Kamerada ve resim duzenlemede ince ayarlar harika olmus.

    Acilis kapanis hizi artmis.
  • 18-09-2014, 10:21:39
    #97
    Yedek almadığıma mı yanayım, böyle bir şeyi hiç tahmin edemeyeceğime mi yanayım bilmiyorum ama telefonumdaki 430'a yakın önemli fotoğraf resmen silinmiş! Olacak şey değil arkadaş ya. Bi de 43 tane fotoğraf bırakmışlar, nasıl da mutlu oldum onları görünce! Tüm müziklerim de kaybolmuş üstüne, onlarda silinmiş. Nasıl yedek almam ben ya, nasıl yaptım şu hatayı.
  • 18-09-2014, 10:25:24
    #98
    robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek almadığıma mı yanayım, böyle bir şeyi hiç tahmin edemeyeceğime mi yanayım bilmiyorum ama telefonumdaki 430'a yakın önemli fotoğraf resmen silinmiş! Olacak şey değil arkadaş ya. Bi de 43 tane fotoğraf bırakmışlar, nasıl da mutlu oldum onları görünce! Tüm müziklerim de kaybolmuş üstüne, onlarda silinmiş. Nasıl yedek almam ben ya, nasıl yaptım şu hatayı.
    Hocam fotoğraflar bölümünde değişiklik var sakin olun Altta fotoğraflar ve albümler iki seçenek var fotoğraflara tıkladığınızda tüm fotoğraflarınızın yerinde durduğunu göreceksiniz albümler kısmına son eklenenler diye bir özellik getirmişler son eklenen 30-40 fotoğraf orada yer alıyor.
  • 18-09-2014, 10:46:01
    #99
    5S kullanıcısıyım, gelişmeler oldukça hoş, tavsiye edilesi bir güncelleme olmuş IOS 8.