Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende 4s kullanıcısıyım klavyemde hiçbir değişiklik olmadı sesli mesaj ikonuda yok mesela siz ayar felanmı yaptınız

Dipnot : 4s kullananlar bence iso 7.1.1 veya 7.1.2 hangisini kullanıyorlar kullansınlar ama ios 8 e geçmesinler.
Klavye de değişiklik yok hocam. Kelime tahmini türkçe için ayarlanmamış. Yeni sms yazma kısmına girin "gönder" yerine mikrofon iconu oluşuyor.