iPhone 5s icin kurdum ama anlamadigim dikte bulamadim ve saglik uygulamasini nasil kullanicaz anlamadim ek olarak 2g yok direkt 3g ve Lte var

Kasma yok isinma sorunuda azalmis gibi duruyor. Ama uygulamalarda cokmeler uyumsuzlukdan dolayi olabiliyor

Galeri duzene girmis film rulosu ile hepsi bir arada duruyordu. Kamerada ve resim duzenlemede ince ayarlar harika olmus.

Acilis kapanis hizi artmis.