• 17-09-2014, 22:08:59
    #55
    İphone 5s kullanıyorum fakat herhangi bir güncelleme uyarısı almadım dostlar, otomatik olmuyor mu bu acaba? Daha önce hep kendi kendine uyarmıştı beni, merak ettim şu an. Ona göre gereken yerlere giriş yapayım hani..?
  • 17-09-2014, 22:10:06
    #56
    iPhone 5 cihazıma az evvel kurdum.
    Herhangi bir kasma, donma, takılma problemi yok.
    Silinen fotoğraflar fonksiyonu çok canımı sıktı, bu özelliği deaktif edemiyormuyuz ?
    Yani sildiğim fotoğraf bir kerede silinsin, başka bir yerden tekrar silmem gerekmesin.
  • 17-09-2014, 22:11:33
    #57
    robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 5s kullanıyorum fakat herhangi bir güncelleme uyarısı almadım dostlar, otomatik olmuyor mu bu acaba? Daha önce hep kendi kendine uyarmıştı beni, merak ettim şu an. Ona göre gereken yerlere giriş yapayım hani..?
    Belirli bir süre uyarmaz keza şuan serverlar çok dolu Cihazınızda Genel >Yazılım Güncelleme bölümünden sorgulayıp güncelleyebilirsiniz.
    ---------------------///---------------------------------
    Apple için en sevdiğim huy bu diğer firmaların.20:00da ios 8 güncellemesi geldi ondan önce bazı banka facebook ve instagram ios8 için update yayınladı.
  • 17-09-2014, 22:14:18
    #58
    ios 8 gerçekten başarılı olmuş denendi onaylandı ( iphone 5 )
  • 17-09-2014, 22:16:46
    #59
    Hiçbir fark göremedim ben. Ne yavaşlama ne hızlanma ne ekstra özellik. İphone 5c.
  • 17-09-2014, 22:18:40
    #60
    Ios 8 guzel zaten, swift ile saha guzel uygulamalar gelebilir.



    Hucresel veride 2 farkli durun gozukuyor acaba diger arkadaslar da nasil? LTE mi 3G mi acip kapaniyor? (Hattim Turkcell, belki operatore gore degisiyordur bilemiyorum)
  • 17-09-2014, 22:20:02
    #61
    16gb kapasite artık işe yaramaz hale geliyor, en az 32 gb satın alınmasına zorluyor insanları, satış stratejilerinden biri...
  • 17-09-2014, 22:23:52
    #62
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16gb kapasite artık işe yaramaz hale geliyor, en az 32 gb satın alınmasına zorluyor insanları, satış stratejilerinden biri...
    ki iPhone 6 veya plus düşünürseniz 64 GB almaya zorlanmış oluyorsunuz malesef 200 TL daha fazla vermeniz gerek eski 32 GB'lere göre ve bence üretim 32 64 128 GB yapılmalıydı.
  • 17-09-2014, 22:34:38
    #63
    http://www.redmondpie.com/ios-8-beta...d-news-update/

    Ayrıca ios update de açıldı

    Burada linkler var