Ios 8 guzel zaten, swift ile saha guzel uygulamalar gelebilir.



Hucresel veride 2 farkli durun gozukuyor acaba diger arkadaslar da nasil? LTE mi 3G mi acip kapaniyor? (Hattim Turkcell, belki operatore gore degisiyordur bilemiyorum)