16gb kapasite artık işe yaramaz hale geliyor, en az 32 gb satın alınmasına zorluyor insanları, satış stratejilerinden biri...
ki iPhone 6 veya plus düşünürseniz 64 GB almaya zorlanmış oluyorsunuz malesef 200 TL daha fazla vermeniz gerek eski 32 GB'lere göre ve bence üretim 32 64 128 GB yapılmalıydı.