• 17-09-2014, 21:38:14
    #46
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasma olmasa da telefonda yavaşlamaya neden oldu (iPhone5)
    bunu demeyecektik hocam ya :S
  • 17-09-2014, 21:48:21
    #47
    doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iOS 8 gelen var mı? Bende henüz yok yam 20:00 da mı gelecek?


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

    Ota ile guncelleyebilirsiniz.



    Beta 2 de biraktim ben ios 8. 3g acma kapatma yerine LTE acma kapatma var. LTE acik veya kapali her zaman 3g acik. Bu cok kotu bisey pil su gibi akar bazen kapatmam lazim 3gyi.

    Eger yukleyen varsa bu ozellige bakabilir mi? (Ayarlar>hucresel)
  • 17-09-2014, 21:58:12
    #48
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu demeyecektik hocam ya :S
    aynısı ios7 ilk sürümde de olmuştu sonra 7.1 ile hızlandırma yaptılar. yine aynı olacaktır ayrıca o kadar büyük fark yok ama hissediyo insan
  • 17-09-2014, 22:00:11
    #49
    Edit.
  • 17-09-2014, 22:02:33
    #50
    Üyeliği durduruldu
    İpad mini kasma var bir önceki sürüme göre
  • 17-09-2014, 22:03:42
    #51
    Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskisi gibi hocam ister yalnızca Edge isterseniz 3G açabiliyorsunuz.
    hani hocam nerde bende yok
    LTE var sadece 3G on/off yok
  • 17-09-2014, 22:04:41
    #52
    IOS 8 patladı mı yani anlayamadım? herkes kasma var diyor.
  • 17-09-2014, 22:05:39
    #53
    Bi inmedi ya deminden beri hazırlanıyor diyor
  • 17-09-2014, 22:07:08
    #54
    iPhone 5s'e indirdim şimdi detaylı bakıp yazıcam