Konu
iOS 8 i yarın itibariyle indirebilirsiniz
17-09-2014, 22:03:42
#51
MertOzkan
Quad adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eskisi gibi hocam ister yalnızca Edge isterseniz 3G açabiliyorsunuz.
hani hocam nerde bende yok
LTE var sadece 3G on/off yok