doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iOS 8 gelen var mı? Bende henüz yok yam 20:00 da mı gelecek?


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Ota ile guncelleyebilirsiniz.



Beta 2 de biraktim ben ios 8. 3g acma kapatma yerine LTE acma kapatma var. LTE acik veya kapali her zaman 3g acik. Bu cok kotu bisey pil su gibi akar bazen kapatmam lazim 3gyi.

Eger yukleyen varsa bu ozellige bakabilir mi? (Ayarlar>hucresel)