MertOzkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iOS 8 i yarın itibariyle indirebilirsiniz
141
●31.484
- 17-09-2014, 21:48:21doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ota ile guncelleyebilirsiniz.
Beta 2 de biraktim ben ios 8. 3g acma kapatma yerine LTE acma kapatma var. LTE acik veya kapali her zaman 3g acik. Bu cok kotu bisey pil su gibi akar bazen kapatmam lazim 3gyi.
Eger yukleyen varsa bu ozellige bakabilir mi? (Ayarlar>hucresel) - 17-09-2014, 21:58:12aynısı ios7 ilk sürümde de olmuştu sonra 7.1 ile hızlandırma yaptılar. yine aynı olacaktır ayrıca o kadar büyük fark yok ama hissediyo insanRockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2014, 22:03:42

deminden beri hazırlanıyor diyor