• 09-09-2014, 21:58:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Arkasında çizgisel tasarımlar olmasa (düz olsa) dünyanın en iyi ve en karizmatik telefonu diyebilirdim.
  • 10-09-2014, 20:31:31
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Plus güzel büyük ekran
  • 10-09-2014, 21:17:49
    #12
    Plus'ını alırım gibime geliyor
  • 11-09-2014, 00:37:22
    #13
    5s kullaniyorum 6 nin cıkmasini bekliyordum fakat hayal kırıklıgına ugradim digebilirim. pek begenmedim gerçi telefonu elime almadan da pek bir şey demekde dogru olmas ama bana samsung s3 ü andiriyor gibime geliyor
  • 11-09-2014, 02:35:46
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çıkar çıkmaz amerikadan sipariş geçeceğim 750 dolara satıcı buldum. Kasım da gönderim olacak bakalım.
  • 11-09-2014, 02:39:26
    #15
    2.mesajdaki duvar kağıdını nereden bulabiliriz ben onu sevdim sadece

    Edit: buldum buradan
  • 11-09-2014, 02:40:09
    #16
    Samsung Note II yada galaxy alpha alma zamanıymış artık.
  • 11-09-2014, 19:19:04
    #17
    Üyeliği durduruldu
    6 plus güzel walla
  • 11-09-2014, 19:41:18
    #18
    Üyeliği durduruldu
    İphone 6 plusu hemen alıırım satışa çıktığı zaman.