5s kullaniyorum 6 nin cıkmasini bekliyordum fakat hayal kırıklıgına ugradim digebilirim. pek begenmedim gerçi telefonu elime almadan da pek bir şey demekde dogru olmas ama bana samsung s3 ü andiriyor gibime geliyor